Am nevoie de service?
Cum trimit?
In cazul in care doriti sa trimiteti produsul la AtelierulCuUnelte pentru a fi redirectionat catre service va rugam sa urmati cu strictete pasii de mai jos :
1. Apelati la numarul de telefon : 0730557363 pentru inregistrarea unei cereri.
2. Va rugam sa pregatiti produsul/produsele pentru livrare prin Curier. Orice produs trebuie curatat si golit de benzina si ulei inainte de trimitere. Orice produs trimis trebuie sa fie bine ambalat ( recomandam in cutie de carton ) pentru a putea fi transportat in siguranta la noi. In cazul in care se primesc produse lovite, sparte, zgariate, vor fi refuzate la service. In cazul in care produsul nu este bine ambalat, firma de curierat nu isi asuma raspunderea pentru transport!
Ce trimit?
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Cum se solutioneaza problema in service?
1.Repararea
2.Inlocuirea
3.Stornarea produsului defect (credit note) - produsul nu poate fi reparat sau inlocuit - contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea initiala din comanda. Comenzile care folosesc partial sau integral sume provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza prezentarii unui act de identitate valid. Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat intr-un cont bancar.
Cat timp sta in service?
Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
Perioada de garantie
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Transportul
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre Atelierul Cu Unelte SRL, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid DPD Courier. Orice alta metoda de trasnport este suportata de catre expeditor. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Dupa service
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire), iar acestea se pastreaza impreuna cu certificatul de garantie existent. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
Nu fac obiectul garantiei produsele care:
1. prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc
2. au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
3. sunt utilizate in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.
4. sau efectuat setari si instalari incorecte
5. prezinta surse defecte - condensatori sparti
6. prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
7. prezinta interventia mecanica sau plastica asupra produselor
8. au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor
9. in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate
In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.